123 Retouren
Een retour draait eigenlijk het hele aankoopproces om. Een klant koopt niet van uw webshop of webportaal, maar u koopt terug van uw klant. Alle onderdelen van de bestelling komen weer terug in omgekeerde volgorde: levering van goederen, ontvangstcontrole, wijziging van de voorraad en een financiële mutatie. Eigenlijk volledig identiek aan een aankoop maar dan omgekeerd. Raar eigenlijk dat dat vaak een stuk minder 'vanzelf' gaat.
Een strak ingericht retourproces bespaart kosten. 123 Retouren zorgt ervoor dat uw retourafhandeling wordt geautomatiseerd en vereenvoudigd. Klanten melden de retour vooraf aan, zo weet u precies wat er binnen komt en wat daarmee dient te gebeuren. Door de automatische retouraanvraag is een retour ook gekoppeld aan uw financiële administratie. Dit zorgt ervoor dat bijvoorbeeld creditfacturen automatisch worden aangemaakt wanneer een klant heeft aangegeven geld terug te willen ontvangen en nieuwe orders worden klaargezet wanneer een nieuw product geleverd moet worden. De financiële- en voorraadmutaties worden automatisch bijgewerkt en doorgevoerd. Natuurlijk hebt u het laatste woord en kunt u aangeven hoe de retour precies verwerkt moet worden.
123 Retouren kan aan uw webportaal worden gekoppeld zodat uw systemen optimaal op elkaar afgestemd zijn.
Nieuw in Utilize Retouren is de mogelijkheid om bulkretouren aan te maken. Hiermee maakt u het voor uw klant nog makkelijker om een grote partij retouren aan te melden. Ideaal in een b2b-omgeving!
Jubileumprijs € 225,00 per maand (ipv € 250,00 per maand)
Meer info over 123 Retouren